dinsdag 31 juli 2012

Zo simpel...

Zo simpel...

Simpel maar toch erg leuk.....
Mijn kleine projectje is klaar en is echt leuk geworden.
Een paar lege flesje brachten me op het idee.


Had wel vaker in een woontijdschrift zoiets gezien,
en vond het idee erg leuk.
Dus dacht ik,
waarom probeer ik het niet zelf....
Ik heb zomaar verschillende haaksteken gebruikt,
en dit zonder patroon gedaan.


Al snel kwam ik er achter dat uit één stuk haken
erg lastig ging worden.
Dan maar 2 losse delen met leuke boogjes,
en een picootje zie het bijna niet.
Zie hier het resultaat.


Altijd leuk met een  bloemetje erin.


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet aan de give away en me bent gaan volgen (volg jou nu ook!).

    Je flesje is leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! het zijn hele gezellige flesjes geworden :) Staat vast heel leuk met bloemetjes erin.
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen