maandag 16 juli 2012

Nieuw ....

Nieuwe barbiekleertjes

Ik had het eigenlijk al lang beloofd.

Maar zoals zoveel dingen kwam het er niet van.

Er waren een paar jurkjes met scheuren erin dus echt aan vervanging toe.

En daarom had ik gezegd ik maak wel een keer wat nieuws voor je poppen.

Ik wilde graag snel klaar zijn geen zin om de naaimachine te voorschijn te halen.

Dus dacht ik waarom niet van vilt.

Kan je zeggen dat je dan echt snel resultaat hebt.









Even een jurkje en een rokje nagetekend nog een leuk wikkelshirtje erbij.






Zie je de leuke details aan de kleding ik kon het niet laten hè moet wel een beetje mijn stijl blijven!!!!










En ook maar een hoedje gemaakt, het tasje volgt nog.


En de dametjes kunnen weer heerlijk met de poppen spelen.....


Ik heb de smaak wel te pakken er liggen nog wat lapjes vilt dus ik ga snel weer verder!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten