donderdag 7 februari 2013

Leest…


Leest…


Leest of schoenenmal.


Eigenlijk was het een bloemenwinkel waar ik ze vond.
Wat je al niet in een bloemenwinkeltje kan kopen!!!


Al langer was ik op zoek naar
 een schoenenmal.
Lang geleden kon ik originele krijgen (ja je leest het goed)
van een schoenmaker maar toen dacht ik nou wat moet je daar nu weer mee.


En nu …. Spijt.
Dus jullie begrijpen wel dat deze kinderschoenenmallen van eigenaar gewisseld hebben.
Er zat eigenlijk een roodgeruit lintje om maar dat is niet helemaal mijn style.
Nu zit er een leuk kantje om heen.


Wat bezoekers gehad via Anneke van: http://landelijkwonen-anneke.blogspot.nl/
(bedankt.)
Ik zou het leuk vinden als jullie me ook gaan volgen.
En een nieuwe volger erbij welkom!!!

5 opmerkingen:

  1. Leuk, ik kocht vandaag op de kringloop ook een paar kinder schoenmallen..helemaal leuk!
    Lieve groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leukkk echt leuk zo klein ...geniet ervan ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nelleke
    Wat leuk die mallen Je kunt ze zo leuk decoreren he? Wat zonde dat je toen die mallen niet aangepakt hebt he. Zo'n kans krijg je natuurlijk niet meer. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kans krijg ik helaas zeker nooit meer..
    Het was n.l. bij stoppen van een schoenmakers bedrijf.
    Het waren verschillende maten en daarom had ik nee gezegd. Maar eigenlijk maakt dat niet uit ze waren echt oud en gebruikt had een mooie herinnering geweest.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nelleke, zag je reactie op mijn blog en natuurlijk ga ik dan even kijken van wie deze komt!! Je blog ziet er leuk uit, heerlijk dat recept van die hartjes-kruidkoek. Ik heb me aangemeld als volger!

    Groetjes en ook een fijn weekend,
    Patries

    BeantwoordenVerwijderen