maandag 4 februari 2013

Hartje…


Hartje…




Een klein hartje gemaakt van gipskruid…
De bos stond in een vaas maar begon uit te vallen.



Het leek met leuk om er een hartje van te maken.
Dus aan de slag gegaan met ijzerdraad en een kniptang.
Eigenlijk had ik net iets te weinig.
Een kanten strik en de gedroogde roosjes verdoezelen dit.


Nu ben ik er wel achter gekomen dat het makkelijker is om met een verse bos te werken.


En wat zo leuk is je kan het gewoon als 
zaadjes 
kopen dus deze zomer staat er bij ons gipskruid in de tuin!!!



7 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, Nelleke! Dat wist ik ook niet, misschien bij ons ook wel gipskruid in de tuin..hihi! Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er gaaf uit!
    Mooi gedaan en lekker van genieten!
    Lieve groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och dat ziet er leuk uit. En je kan daar nog heel lang plezier van hebben. Want als ze indrogen zijn ze ook nog mooi.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er super uit en je hebt er lang plezier van en is het niet meer mooie dan maak je gewoon weer een nieuwe je weet nu hoe het moet en zo kan je het met alle soorten bloemen doen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een berichtje achtergelaten op mijn blog. Ik hoop dat het wat leuke reakties voor je opleverd.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom via Anneke hier eens neuzen en wat leuk allemaal...lief dat gipskruid he?! ;-)
    Fijne dag...
    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom ook via de Blog van Anneke hier terecht.
    Wat leuk dat je ook een Blog bent begonnen en wat ziet het er al sfeervol uit.
    Prachtig je hart van Gipskruid.
    Ik ga je volgen en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij een kijkje komt nemen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen