maandag 10 juni 2013

Vergrijsde takken en een lief boeketje…

Vergrijsde takken en een lief boeketje…


Heel makkelijk zelf te maken.
Voor een opdracht (later meer) had ik veel vergrijsde takken nodig.





En mijn eigen voorraad was op nu moest ik iets verzinnen.
Ik dacht als ik nu latex verdun met water en dan de takken “verf”???



Mooie takken opgezocht (snoeiafval) en geprobeerd.
Het effect is echt erg leuk en ik ga het vaker doen.
Gelijk wat takken op de witte bloempotten gelegd.


Het lieve boeketje heeft mijn dochtertje geplukt.
Helemaal perfect in de kleuren waar ik van houd.


De glaasjes komen van de kringloop ik vond het wel leuk om er een waxine lichtje in te doen.



7 opmerkingen:

  1. Dit ga ik onthouden! Leuk! gr.Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker he zo rommelen! Je takken zijn leuk geworden.

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je takken zo te verven. Ze zijn mooi geworden. Lief het boeketje van je dochter.mgroetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je takken zijn mooi geworden. Leuk idee! En wat een leuk boeketje heeft je dochtertje geplukt.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel leuk gedaan, trouwens ook je vorige post (loop een beetje achter met lezen haha) Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee Nelleke....staat erg mooi en wat een lief boeketje staat ook al zo mooi...
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen