vrijdag 26 augustus 2016

Mooi gemaakt en gekregen...

Mooi gemaakt en gekregen...

Het hart maakte ik op een ijzeren frame.
Was al langer van plan om
een hart
te bekleden kon steeds geen frame vinden of vond ze te duur.






Nu bedacht ik dat ik nog een kaartenhouder had liggen
je kent ze vast wel.
Het overbodige ijzer er tussenuit geknipt.
En gelukkig was het frame nog stevig genoeg.




Voor het hart gebruikte ik
eucalyptus witte duizendschoon en zilverstruikje
inmiddels is het hart mooi ingedroogd.

Zien jullie die mooie houten mand onder de tafel.
Voor mijn verjaardag gekregen.



Was al een poosje opzoek naar iets moois onder de tafel.
Deze gevonden bij:
en voor een redelijke prijs.


Ook de buffelhoorn is nieuw de toef maakte
ik zelf met een restje van het hart.
Die mooie veren bij de witte vaas heeft mijn dochter voor me gevonden.


 De grotere is van een
Wilde Eend
en de kleinere zijn van een Ekster.


4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee van dat hart, ik heb er ook nog ergens een liggen!
    Deze ga ik onthouden.
    En wat een gave mand heb je!
    Fijne zondag.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gelukt je hart!
    Ja dat is een mooie oplossing voor ijzeren frame!
    leuk je houten bak!
    Ik ze ook nog staan van een heeel lang geleden en dacht gooi ze niet weg!
    Zijn alleen wat bruiner van kleur,
    wie wat bewaart...

    geniet er maar lekker van! groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hart! Als het winter is kan je het opvrolijken met rode bessen. Hulst ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je hart geworden.Goed idee om die statice er in te gebruiken, dat droogt tenminste goed in!
    En dan heb je er nog lang plezier van!

    Fijn weekend alvast.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen