zaterdag 14 september 2013

Foambloemen.....


Foambloemen.....

Heerlijk aan de slag geweest....
Mijn tas vol bloemen is weer leeg.
En alles is verwerkt in deze 4 bloemstukken.




Ik had al eerder als verrassing een bloemstuk gemaakt met foambloemen.
En zelf was ik zo blij met het resultaat dat ik wel zin had om weer aan de slag te gaan.
Nou dat kon dus....
Afgelopen week had ik 3 mooie bloempotten mee gekregen, om wat moois van te maken. 
Zelf had ik een leuke zwarte pot staan.
Eerst nog even flink wat takken grijs gemaakt.





Wil je weten hoe?

De potten maar eens opgevuld met wat oude kranten en steekschuim.
Ik heb er voor gekozen om in de zwarte potten met foambloemen te werken en in de betonnen potten met nepbloemen.


Leuke composities gemaakt lege stukken opgevuld met takken en vergrijsd gekruld hout of mos.
Afgewerkt met nog wat kralen.
Nu, ik kan je zeggen ik ben er blij mee.
Hopen dat de opdrachtgever er ook blij mee is, dat moet ik nog even afwachten.



1 opmerking:

  1. Zo Nelleke jij bent leuk creatief bezig geweest. Nou als ze dat niet leuk vinden? Zeker weten van wel hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen