woensdag 16 april 2014

Markt...

Markt...
 
Vandaag heerlijk flink wat bloemstukken gemaakt.
Afgelopen periode een drukke tijd gehad,
 waardoor het even wat rustiger is geweest op mijn blog.
 
 
Binnenkort staat er weer een markt in mijn agenda.
Hier wil ik gaan staan met o.a. bloemstukken.
Omdat ik ook nog flink wat haakprojecten in de planning heb,
ben ik vast begonnen met het maken van de bloemstukken.
Eerst heb ik maar eens wat perentakken grijs gemaakt.
Hier heb ik al eerder eens een post over geschreven:
 
 
En diverse potten een andere kleur gegeven.
Daarna mijn verzameling bloemen opgezocht,
en flink wat potten gevuld.
 
 
Nieuw deze keer is dat ik in een glazen vaas een stukje gemaakt heb op een boomschors.
Hier wil ik er nog wel een paar
van maken maar dan moet ik nog even op zoek naar mooie vazen.
 
Nu maar hopen dat ze straks allemaal weer verkocht worden.
Wil je evt. weten wanneer de markt is
stuur
me dan een email en ik stuur je de link.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Lekker creatief bezig!
    En natuurlijk weer heel leuk dat je een marktkraam mag vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker creatief hoor, je bent goed bezig geweest. Veel succes met de verkoop!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen