donderdag 24 april 2014

Koningsdag...


Koningsdag...
 
Wel even wennen dat het dit jaar voor het eerst eerder valt.
Had wel zin om iets gezelligs voor het raam te zetten.
 

 
Daarom
vanmiddag even een zilveren pot wit geverfd.
En alle bloemen die ik in rood wit en blauw heb opgezocht.
Vooral veel bloemen die mijn dochtertje draagt.
Wat grijze takken in de pot gezet en de
bloemen
 er aan vast gemaakt.
(de meeste bloemen hebben een klemmetje
dus dat ging lekker makkelijk)
 
 
 
Nog wat hartjes van haar kamertje gepakt en erbij gedaan.
Ook mag ze morgen de het ballonrokje
waar ik één van mijn eerst posten over geschreven heb aan:
 
Dat is al weer bijna 2 jaar geleden.
 
 
Nu heb ik dat rokje wel een keer wat groter gemaakt...
want 2 jaar met een rokje doen is er voor mijn dochtertje bijna niet bij!!!
Zo krijg ik ondanks dat ik zelf
ga werken
toch een beetje het gevoel van Koningsdag...
 

3 opmerkingen:

  1. dank je wel voor je lieve reactie!

    en wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt voor Koningsdag :-)

    lieve groetjes,

    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh leuk zeg!! het tasje is echt geweldig! Maar ook de bloemen en het rokje zijn zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen