maandag 12 mei 2014

Flessenpost &...

                    Flessenpost &...
 
Gisteren een leuk, op school gemaakt, moederdagcadeau gehad
van mijn dochtertje.
Een mooie ketting van klei die ze geverfd heeft met zilver en goud.
Erg leuk die kralen allemaal anders van vorm.
Ik vond het jammer om het zomaar neer te leggen.
 

 
Daarom heb ik de ketting opgehangen in een mooie lege fles.
Ook kreeg ik 2 flesjes van haar met zwarte hartjes erop.
 
 
Voor de markt die toch wel steeds dichterbij komt heb ik 2 flessen zwart gelakt.
Hier mooie labels aan gehangen
versierd met een roosje en een strookje plastiek kant.
 
 

3 opmerkingen:

  1. wat lief en mooi dat zijn toch de mooiste kadootjes zelf gemaakt ...en dat moet zeker een mooi plaatje krijgen .... leuke flessen heb je gemaakt wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau heb je van je dochter gekregen. Wat zal ze trots zijn als ze haar ketting zo ziet hangen. Echt een leuk idee zo.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen