donderdag 2 juli 2015

In de verkoop...

In de verkoop... 
 
Deze antraciet grijze Fauteuil
en
zwarte Hocker gaan weg.
 
We hebben een nieuwe bank besteld en daar past het niet meer bij.



 
 
Dus daarom in de verkoop voor een klein prijsje.


Ik heb ook
een iets kleiner
stoeltje voor in het hoekje gekocht.
Deze was donkereiken en donkerblauwe bekleding.
Het hout heb ik
witgelakt en de bekleding
wacht ik nog even mee tot de nieuwe bank er is.
Misschien laat ik het wel zo.



Bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Zo ben ik  er ook achter gekomen dat ik veel anonieme lezers heb die eigenlijk nooit een reactie plaatsen maar wel met plezier mijn blog lezen.
 

1 opmerking:

  1. Ik vind hem mooi en hoop dat je hem gauw verkoopt. Deze stoel verdient een goed, nieuw plekje.

    BeantwoordenVerwijderen