zaterdag 30 januari 2016

Vaas...

Vaas...

Deze mooie vaas is een nieuwe aanwinst.
Het was even zoeken maar zo met deze
blauwgrijze takken
erin is het naar mijn zin.




Eigenlijk stond hier een stoel
maar ik vond het te vol worden.
de
stoel
is naar zolder verhuisd.
En omdat we het wat rustiger in huis
willen
gaan er wat spullen op marktplaats:
 Deze mooie opbergmand:


en uiteindelijk toch met deze
sfeerhaard: (is verkocht)

Wel een beetje jammer
maar we vinden het echt te vol in de woonkamer.
En om toch een leuke plek te krijgen
waar straks wat spullen op kunnen staan hebben we iets
origineels
op het oog.
Maar dat kan ik nog niet laten zien.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vaas!
    Lekker een beetje ruimte in huis!
    Wel jammer idd van je schouwtje, maar jou kennende komt er vast iets moois voor terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelleke,

    De vaas is mooi zeg en zo te zien lekker groot! Ik ben benieuwd wat er voor je schouw in de plaats komt!

    Fijn weekend verder!


    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je vaas nelleke. Ja hier hetzelfde probleem er zijn zoveel mooie spullen dat op een gegeven opgenblik je huis helemaal vol staat. En het niet gezellig meer is. Succes met de verkoop hoor, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vaas! lekker opruimen! Hier heerst dat virus ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig blogje ik zag u via andere blogster,ik kijk naar om meer te lezen...blessings

    BeantwoordenVerwijderen