donderdag 1 september 2016

Leuk een kledingzolder...

Leuk een kledingzolder...

Erg leuk om eens een keer te
kijken en te kopen als je van vintage houd.
De Hoogeindse kledingzolder:
Hier wordt oa. kleding, schoenen en tassen verkocht voor een goed doel.
 

Dames heren en kinderkleding.
De kleding wordt zorgvuldig door vrijwilligers uitgezocht en is nog heel goed draagbaar.
Ook is er een kast met allemaal leuke spulletjes zoals serviesgoed.
In oktober bestaat de kledingzolder een jaar.
Ik kan je zeggen dat ik al veel leuke kleding voor
mijn dochter hier vandaan heb gehaald.
Wekelijks is het open op vrijdag van 13u tot 16u en één keer per maand op woensdagochtend. (zie de website)


Echt de moeite waard om eens te komen.
Waarom nu dit stukje op mijn blog?
Zelf ben ik regelmatig hier te vinden als vrijwilliger,
en het is zo de leuk dat ik hoop dat we nog meer mooie spullen kunnen verkopen.



3 opmerkingen:

  1. wat leuk dat j een stukje erover schrijft. ik heb juist vandaag kleding uitgezocht en kwam nog mooie kleding tegen. heb net een mail gestuurd naar hun of ik wat kan brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Te ver weg denk ik. Maar altijd leuk. Geniet je van het vrijwilliger zijn? Is het veel werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee maar te ver weg!
    Misschien kom ik ooit in de buurt!
    Fijne zondag.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen