zaterdag 29 september 2012

De Gang....

De Gang....
 
Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in de gang.
 
 
Ik had weer helemaal zin om deze te veranderen.
Het begon met de muzikale krans!!!
 
 
Ik had in de zilveren pot witte kunstrozen zitten met appeltjes blad.
Nu was dat blad erg vergeeld dus ik dacht tijd voor iets nieuws.
 
 
En eigenlijk had ik het al in huis.
Heb je dat ook wel eens dat je iets koopt en er nog niet gelijk een bestemming voor is.
Zo ook met deze grijs witte foambloemen.
Vind ze wel leuk staan bij de lampenkapjes.
Die had ik nog op zolder. 
(zit wel een rand in een kapje nog geen tijd om dit weg te werken!!!)
Ik hou er van om in het voorjaar en het najaar te wisselen van kleur.

Oud:
 
 (door het raam is het moeilijk om geen verkeerd belichte foto's te maken helaas)
 
Nieuw: 


Gezellig zo weer toch...
Groetjes,
Nelleke

2 opmerkingen:

  1. Gezellig bij je Nelleke, die roze stonden ook leuk! Maar het is zeker leuk om het af te wisselen. Je krans zag er ook mooi uit! Ontzettend leuk idee!
    Fijn weekend nog! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nelleke,
    Je vroeg hoe ik op jouw blog kwam. Ik ben gewoon een beetje aan het kijken hoe andere blogs er uitzien. En hoe ik bij jouw terecht kwam??? Echt geloof me ik kan je dat niet meer vertellen. Ik wil nog wel eens bij mijn volgers kijken en ik denk dat ik via één van hen bij jouw terecht ben gekomen. Ik blog zelf ook nog maar kort aktief en heb ook nog maar weinig volgers. Maar ik moet zeggen ik vind het erg leuk om zo in kontakt te komen met mensen met dezelfde interesses Een hele fijne avond groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen