dinsdag 6 november 2012

Herfst buiten...


Herfst buiten...

Herfstachtige uitdaging…

Bij de blog van Alberta

Nou ik wil daar wel een blogje aan wagen!!

Herfst is vooral wat er buiten in de natuur veranderd.

De tuin wordt ook steeds kaler dus vond ik het tijd voor wat leuke dingen op de buitentafel.
 
 
 


Eerst maar eens grote bak met mos gekocht (waarvan de bodem nog niet in zicht is)
 
Toen deze leuke pompoenen gemaakt:

 
 
En afgelopen week heb ik een bak gevuld met mos daarbovenop wat minikalebassen gelegd kastanjes sierappeltjes en sierfruit.

Zomaar een door mijn dochtertje geraapt takje en wat hedera uit de tuin.
 
 

En nu staat dit mooi op mijn tuintafel met nog een flinke verweerde druiventak en nog wat andere leuke spulletjes.
 
 

Op de andere tafel pronkt een zelfgemaakte kastanje krans.
 
 
 
 

1 opmerking: