donderdag 1 november 2012

Gezellig…


Gezellig…
 

Een mooie foto omdat ik zo van gezelligheid hou.

Afgelopen weken heerlijk gerestyled in huis.

Deze foto is genomen op de eettafel.
 
 

De pot die ik vorig jaar zilver gespoten heb. (was eerst donkerbruin)

Gevuld met neprozen en mooie druiventakken.

Daaraan heb ik een hartje gehangen en een tekstlabel.

De stolp gevuld met verschillende hartjes het kanten hartje heb ik zelf gemaakt.
 
 

Op de etagere een antiek glaasje.

(er staan er helaas heel veel in een doos omdat ik niet zo goed weet waar ik ze neerkan zetten heb n.l. maar één vensterbank)


Hier heb ik de flesjes met het gehaakte jasje bijgezet.
 

Een gezellig plaatje dus.
 
 

1 opmerking:

  1. Gezelligheid, kent geen tijd! Bij jou is dit spreekwoord wel van toepassing, geloof ik. Het ziet er weer leuk uit hoor. Fijn weekend en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen