maandag 28 januari 2013

Textielgaren…



Textielgaren…


Ik heb aardig wat klossen in huis.
Eerst dacht ik dat is niets voor mij veel te stug dat garen.


Maar er zijn ook soepelere varianten te koop.
En nu haak ik tasjes...
Ik heb er al een aantal kleine meisjes blij gemaakt met een tasje.


En steeds al ik een tasje af heb zet mijn dochtertje mag ik die hebben mama.
Maar nee mama heeft een doel…
Ik ben gevraagd voor een verkoping.
Erg leuk dus haak ik allemaal tasjes.



Ik heb allerlei leuke knopen en kralen verzameld en ga ze nog leuk afmaken met bloemen.
Dit crème tasje heb ik ook weggegeven.


4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden. En wat een lief gebaar dat je ze haakt voor een verkoop. Dus je dochtertje ziet zo'n tasje ook wel zitten ha ha. Je moet ze ook niet zo leuk maken.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk, Nelleke.
    Maak je er echt geen een voor dochterlief :))
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt gaaf! Ik zou het ook vragen als ik je dochter was! Haken/breien/etc. zijn niet voor mij weggelegt, helaas! Want zoals dit; ziet er zoooo leuk uit!! Fijne dag nog en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Anneke, Hannie en Verie,


    Voor mijn dochtertje haak ik wel een tasje hoor daar ben ik natuurlijk mee begonnen.
    Maar nu steeds als ik een tasje klaar heb vraagt ze mama is die voor mij.
    Nou dan wordt haar verzameling wel een beetje te groot!!!
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen