woensdag 23 januari 2013

Wintervogels…


Wintervogels…



Ik wil jullie wat laten 
zien van de vogels in onze tuin.
Omdat er zoveel vogels komen en ik aardig wat foto’s
gemaakt heb, 
laat ik steeds in een blogje één vogel zien.




Vandaag het roodborstje.
Een schuw vogeltje, maar deze is gewend aan zijn plekje in de tuin.
En laat zich niet vlug wegjagen.


Hij eet niet graag samen met andere vogels.
Één vogel mag dichterbij komen dat hoop ik in een volgend blogje te laten zien.
Het roodborstje eet van wat er op de grond of op de tafel ligt.


Het roodborstje eet niet van de pindaslinger en eet niet van mijn hangende vetbolletjes.


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he die vogeltjes!! Ik geniet er ook elke dag van!
    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook één in de tuin ze zijn gek op havermouth de gewone vlokken. Het zijn mooie vogeltjes he? Ze hebben het moeilijk nu. Maar ik zie dat je goed voor ze zorgt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen