maandag 8 september 2014

Een nieuwe kleur een nieuw bankje en...


Een nieuwe kleur een nieuw bankje en...
Mijn dochter heeft een nieuwe kleur op de muur in haar kamer.
Engels Roze...
 

 
Hierdoor heb ik veel spulletjes op marktplaats staan:
 
 
In het hart heb ik een paar houten huisjes gezet in de kleur van de muur.
Ook heb ik wat bloemen gehaakt.
Het blauwwitte klompje is roze geworden.
Zelf had ik nog een paspop staan die heb ik ook geverfd.
Het witte bankje staat tijdelijk op haar kamer.
Deze maakt mijn broer in allerlei maten.
Als je belangstelling hebt kan ik de link van marktplaats mailen....
 
 
Verder ben ik weer flink aan het haken.
Ze wil n.l. nog een nieuwe sprei op haar bed.
Flink wat bollen ingeslagen in wit roze en rood.
Voorlopig ben ik zoet.
Als dat klaar is hoop ik een nieuwe knuffelkip voor haar te maken.
Ik had nog wat leuke roze kussens voor op haar bed.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie meisjeskamer.... zal ze vast héél blij mee zijn en héérlijk in slapen en dromen ...wat mooi
    in het roze ! Je bent ook druk bezig geweest en kan
    best geloven dat je voor een bedsprei flink wat bollen wol hebt moeten inslaan...héél benieuwd naar het resultaat !
    Héél fijne week
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Super leuk geworden!
    ja en roze is tch een leuke meidenkleur!
    Sukses met haken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kamer geworden. Wat zal ze daar blij mee zijn. En sterkte met de beddensprei.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen