zaterdag 26 juli 2014

Een stukje van mijn voortuin...

             Een stukje van mijn voortuin...


Vanavond 2 zuilen opgehaald die mijn broer voor me gemaakt heeft.
En nu staan deze naast mijn voordeur.
Het leuke was dat ze al voor me geverfd waren in een mooie grijze kleur.
 
 
De grote zwarte potten stonden eerst naast elkaar.
Eigenlijk zijn ze wat te groot maar voorlopig laat ik het staan zo.
Misschien dat we nog wat van de buxushaag weghalen zodat aan beide kanten hetzelfde is.
 
 
 
   Ik wil ook nog een keer een nieuwe gietijzeren mat die wat groter is.
De er nu ligt is eigenlijk gebroken.
 

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit zeg.. die zuilen zijn mooi! Haha ik had dat matje niet eens gezien, maar nu je t zegt ;-)
    Je salontafel is trouwens leuk geworden! 'k Heb t een paar maanden geleden ook gedaan. En m eigenlijk zo gehouden, je zou m eventueel nog in een beits kunnen zetten, alleen kans dat ie dan weer zo gaat glimmen. Anders gewoon regelmatig afnemen met een vochtige doek. Ze zeggen met groene zeep schoonmaken dat ie nog wat grijzer wordt, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd ;-)

    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen