dinsdag 3 maart 2015

Betonnen schaal...

                   Betonnen schaal...


Al wel eens gehoord van
De Loden Roos in Nunspeet?
Een paar dagen geleden moest ik daar in de buurt zijn.
Omdat ik het een leuke winkel vind
zijn we eerst even naar De Loden Roos geweest.
 
Hier heb ik een mooie betonnen schaal gekocht een paar hoorns en een leuke tak.
 
 
De kaarsen kandelaars had ik al.
Ik heb de bovenkant opgevuld met muurvuller omdat de waxinelichtjes
 er niet goed op bleven staan.
Om ze meer een betonlook te geven
heb ik na het verven
ze gelijk ingesmeerd met bloem en dit op laten drogen.
Ik vind ze wel mooi geworden zo.
 
 
Ook de sidetable heeft een nieuwe look gekregen.
Er ligt een oude kaasplank op die ik heb gebeitst.
 
 
Het witte tafeltje waar de vaaslamp op staat was eerst donkerbruin.
 

 
Ook deze x weer leuke reacties gekregen op mijn vorige post.
En een nieuwe lezer erbij.
Welkom...
 

4 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker bezig geweest!! Je kaarsenstandaards zijn mooi geworden.
    Ziet er allemaal gezellig uit.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke lente banner heb je gemaakt..
    Ook je huis is heerlijk licht zo met wit en heerlijk om weer een nieuwe sfeer neer te zetten met mooie spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel sjiek staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch heerlijk om zo creatief bezig te zijn. Je kandelaars zijn heel mooi geworden echt een gezellig hoekje zo.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen