maandag 16 maart 2015

Nieuwe kussens...

 Nieuwe kussens...
 
Omdat de kussens die ik had te bruin waren bij mijn grijze bank maakte ik nieuwe kussens.
Ook vond ik het wel leuk om wat meer blauw in huis te hebben.
Heb n.l. van de zomer 2 stoeltjes blauw geverfd.
Dus kocht ik de kanten kussentjes erbij.
Staat wel heerlijk fris zo.






 Ik heb vandaag wat advertenties op markplaats gezet.
Gewoon omdat je niet alles kan bewaren...
Hieronder even een overzichtje wat ik verkoop.
 
Van MOOD collection 2 mooie grijsbruine kussens:


 
Een grijs gebreide Plaid:

 
Een off White grof gebreide plaid:
 
 
 

 
Wat gehaakte kleedjes:






 
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nelleke ik hoop dat je wat spulletjes verkoopt maar dat gaat zeker lukken hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kussens! Die blauwe!

    BeantwoordenVerwijderen