zaterdag 23 juni 2012

Armbandjes

Armbandjes

Grappig zeg dat je die ook kan haken.
Natuurlijk gelijk aan de slag gegaan.
Maar wel met mijn eigen twist een leuke gehaakte bloem erop.
Voor de grotere meisjes een mooie kraal erbij.


En natuurlijk ook voor mijn dochtertje aan de gang gegaan.
Nou mam ik wil ze wel in alle kleuren wat haar eerste reactie....
Het draagt ook nog prettig.



Inmiddels ook al een paar gemaakt om weg te geven...


En deze week een armbandje bij een verjaardagskaart als verrassing verstuurd.
Ik zocht n.l. nog een klein kadootje wat verzonden kon worden.
Ben wel benieuwd wat de reactie zal zijn.
Als straks dat lieve armbandje op de deurmat valt!!!



Ik had in een eerdere blog al geschreven dat ik aan huis gebonden was.
Nu blijkt herstel een beetje tegen te vallen dus ga ik straks heerlijk op vakantie in de zon haken.
Dan komen er zeker nog meer leuke armbandjes en wie weet wat nog meer........

2 opmerkingen:

  1. Heb je nog armbandjes?? Nichtje bijna jarig die dit heel erg leuk gaat vinden. Hoor het wel.
    Gr. Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sabina,



    Zeker heb ik nog armbandjes laat maar even weten wanneer je er 1 wil hebben en welke kleur je leuk vind.

    Groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen