donderdag 7 juni 2012

Hartjes








Hartjes:

Lief, brocant, wit, zilver, grijs, groot, klein.

Het begon jaren geleden met een hout gesneden hartje uit Frankrijk gekregen........




Hier is mijn verzameling gestart.

Steeds vaker kocht en kreeg ik een hartje.

Of maakte ik er één zelf van vilt van stof zelfs heb ik ze een poosje verkocht.



Zelfs nu ik een overvloed aan hartjes in huis heb kan ik ze soms moeilijk laten liggen.

Altijd is er wel een plekje om ergens een hartje aan te hangen.


Lampen, kastknoppen, vaasjes, bloempotten......



Nu koop ik ze maar om weg te geven!!!


11 juni 2012:
Hoe leuk is dit zeg zomaar gekregen!!!!!



En omdat er op een holland kamer in huis is
hangt het hartje daar.
Vanmorgen was mijn dochtertje blij verrast
dat ze het hartje mocht hebben.

Zelf heeft ze dit plekje uitgekozen aan haar bed.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten