maandag 11 juni 2012

Granny Square



Granny Square...
Tot 5 weken terug had ik hier nog nooit van gehoord.
Maar doordat ik enkele weken aan huis gebonden was, heb ik wat tijdbesteding gezocht in haken.
Na wat speurwerk kwam ik op Granny Squares (oma's vierkant).

Een leuk patroon waar je veel kanten mee op kan.
Nadat ik de eerste gehaakt had,
volgde er al snel meer.
Kan je vertellen dat de eerste tas
al af is.
 
Ik zocht eigenlijk nog een tasje voor mijn dochtertje bij een donkerblauw met wit stelletje.
Ook heb ik de hengsels erbij gehaakt en afgewerkt met een leuk bloemetje
en een kraal.
Het liefst neemt ze ook deze tas overal mee naar toe.
En om er goed in te komen heb ik ook maar een fleurig kleedje gehaakt.
Het is echt een heerlijke bezigheid al dat haken.

Wie weet wat mijn volgende project wordt???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten