maandag 4 juni 2012

Postzakken..

Postzakken...

Helemaal weg ben ik er van.

Wat een leuke dingen worden er van gemaakt. En dan met Prinses Maxima als trendsetter!!

Nu had ik 2 linnen tafellopers, en bij een opruimbui dacht ik zal ik ze weggooien. Toch maar niet gedaan je weet maar nooit.

Ineens wist ik het nadat we heerlijk een dagje in Hattem geweest waren.

Er was een onwijs leuk winkeltje met veel roodwitblauw items.
Flink wat lint gekocht en thuis gelijk aan de slag gegaan.

Zie hier het resultaat een superleuk rood wit blauw rokje voor mijn dochter.









De rok was nog niet klaar of ze vroeg, mama…. mag ik ook een tas?.

Nu had ik niet zoveel stof meer dus ik dacht dat gaat vast niet lukken.

Toch maar haar schooltas nagetekend en kijken hoe ver ik zou komen.

De restjes stof aan elkaar gemaakt, lint er overheen dat je de naden niet ziet en ja hoor precies genoeg stof voor de tas.

Nog een mooie gehaakte bloem erop en de tas is klaar.






Deze moest de eerste beste familiedag natuurlijk mee
en aan iedereen geshowd worden.










En hoe leuk was dat!




Niet alleen onwijs veel compimenten maar ze kreeg ook nog een toilettas, die ergens lag te wachten op een goede bestemming!!!

Daar wordt nu winkeltje mee gespeeld,

en gaat zeker mee met de vakantie straks.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten